این شربت کسی به بچه اش داده برای چی هست

تصویر
۷ پاسخ

من دادم از بدوتولد ولی فایده نداشت برا پسر من نمیدادم بهتر وزن میگرف

من دخترم سرماخورده بود دکتر برا تقویت سیستم ایمنی بدنش داد ، ولی در کل برا اسهال هم خوبه بند میاد انگاری رو اشتها هم تاثیر داره
باید یا یک ساعت قبل غذا یا دو ساعت بعد غذا بدی
دکتر به من گفت روزی یه بار ۲/۵ سی‌سی بدم به دخترم

برای وزن میدن اشتها من نمیدم چون بالا میاره وقتی میدم

منم میدم برا وزن بچم کم بود دکتر اینو داد . البته برا بچه که اسهالم میشه از این شربت میدن چون شکمو سفت میکنه

برااسهال بچه باشه اسهالش بندمیاد

من میدم برااشتهاتقویت سیستم ایمنی بدنش

من میدم برای اشتها هست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی