شربت نیس قطره اس روزی ۱۰تا برای اسهال خوبه ویبوست علائم رفلاکسو هم کم میکنه اگه همیشه ازش بدی هیچ ضرری نداره
اره خوبه من ب دخترم می دادم یبوستش رفع میشد
واسه دختر من تاثیری نداش
اره خوبه فقط تو یخچال نگهدار وگرنه زود خراب میشه
ارع یبوستو برطرف میکنهمعدهروان میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.