این شربت خوبه کسی داده به بچه اش

تصویر
۵ پاسخ

شربت نیس قطره اس روزی ۱۰تا برای اسهال خوبه ویبوست علائم رفلاکسو هم کم میکنه اگه همیشه ازش بدی هیچ ضرری نداره

اره خوبه من ب دخترم می دادم یبوستش رفع میشد

واسه دختر من تاثیری نداش

اره خوبه فقط تو یخچال نگهدار وگرنه زود خراب میشه

ارع یبوستو برطرف میکنه‌معده‌روان میشع

سوال های مرتبط

مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 ۱۷ ماهگی