کسی از این داده به بچه اش ؟ خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام چیز خوبی من دکتر واسه پسرم نوشت میدمش

من از ۵ روزگی تا ۴ ماهگی دکتر داده دارم میدم

من بچه جاریم. ۵ ماهشه از این گفت دکتر براش نوشته

گلم زینکه خیلی خوبه من به دخترم میدم👌

اگه توش عسل داره برا زیر یک سال خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی