کسی اینو به بچه اش داده خوبه ؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من نمیدم کلا سرلاک دکترش گفت برای رفلاکس بده ،پسر منم رفلاکس داره نمیتونم بدم

من پسر من ک عاشقشه

من دادم تموم شده

من امروز گندم وموز دادم

آره عزیزم من به جای صبحانه میدم بهش دوست داره میخوره

اره خوبه

اره عالیه گندمشو خریدم بچم دوس نداره این خوشمزه تر بود

اره من میدم الان قوطی دوم باز کردم

من فرنی برنجشو دادم دخترم دوست داره

آره من میدم بچم ک دوست داره

م میدم وای بسکوئیت مادرم قاطیش میکنم ک بخوره
اونجوری درست نمیخوره

امروز همینو میخوام بدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی