عفونت
منم دارم آزمایشم دادم عفونت ندارم بدون خارش ایناس. طبیعیه
عفونته عزیزم حتما دکتر برو
اوه عفونت ادراری حتما دکتر برو
عفونت
والا منم دارم بدون سوزش و خارش و بو.دکترم گفت نگران نباش چیزی نیس.
خودتو خشک کن
شورت و شلوار نپوش تو خونه با ساحلی باش
و خشک کردن از جلو ب عقب باشه حرکت دستت
اگه خارش نداری طبیعیه
خارش سوزش یا ترشح همراه با بو از عفونته..اگ شیاف استفاده میکنی احتمالا طبیعیه بازم با دکترت درمیون بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.