خانوما واکسن ۶ ماهگی مث واکسن ۴ ماهگیه؟

۷ پاسخ

واسه من ۶ ماهگیش خوب بود اذیت نشد اما ۴ ماهگی خیلی بهمون سخت گذشت تب کرد اذیت شد

دختر من دیروز زد خدا رو شکر خیلی سبک بود اذیت نشد

نه سبک بود دخترم دیروز زد
مثل دوماهگی ولی چهارماهگی خیلی اذیت شد تا سه روز تب داشت و شیر نمیخورد

بلهههه

برای من ۲ و۴ خیلی سخت بود ۶سبک بود

از نظر تعداد نه کمتره چهار ماهگی سه تای شش ماهگی دوتا اذیتشم کمتره

نه واسه من ۶ ماهگیش سخت بود

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی