واکسن ۶ ماهگی چجوریه؟ سخت تر از ۴ ماهگیه؟

۱۷ پاسخ

واسه دختر من ۶ خوب بود سبک بود ولی ۴ خیلی سخت بود

نه خیلی راحت بود برای دختر من

برا پسرمن راحت بود انشالله براشماهم باشه

نه خوب بود برای دخترم

واسه من فرقی نداشت با واکسن ۴ ماهگ، کلا سر هیچ واکسنی تب نمیکرد فقط داغ میشد

منم فردا باس برم رایان واکسن بزنه

منم فردا باید میزدم اما چشم آرن عفونت کرده دکتر گفت نزن ☹️

واسه دخترم سخت بود چون خیلی تب کرد

واسه دختر من سه تا تزریقی بود یکیش خیلی درد میکرد از درد پاش اصلا نمیتونست درست بخوابه ت خواب میپرید یکم جا واکسنش هم هنوز ورم دارع

واسه دختر من عالی بود نه تب کرد نه پاش درد گرفت

بهتر از ۴ماهگی

پای چپش اذیت میکنه

نه اونقدر سخت نیست فقط ک هر ۴ ساعت استامینیفن بده و حتما پای چپش و روز اول کمپرس سرد از فرداش کمپرس گرم بزار

برا پسر من ۶ ماهگی تبش زیاد بود ۴ ماهگی دردش بیشتربود

نه یدنس یه شبم تب میکنه بیحال میشه

منم تازه میخام برا پسرم بزنم استرس دارم میترسم تب کنه شنیدم تب میکنن

پسر منم باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی