۱۵ پاسخ

هیچ‌کدوم ۲ماهگی وحشتناک بود اینافقط کمی لج میکنن همین دوروزه بعد اوکی

ازپسرمن ۴

هم 2هم 6خیلی اذیت شد بچم🥺

برا ما ۶ بد بووود
۲ و ۴ میخورد و میخوابید یکم ناله میکرد و تب داشت
اینبار شیر نمیخوره اصلا و کلی اخلاقای بد و گریه و ...

6ماهگی

۶خیلی بد بود

هم ۴ هم ۶ .واکسن چهارماهگی ۵ روز پاهاش درد میکرد اما ۶ ماهگی همون روز اول

۴ماهگی

تا الان که سه روزه واکسن زدم، ۴ ماهگی

برای دخترم ۶ ماهگی،یه هفته گذشته ازش خیلی اذیت شدیم

۴ماهگی بد بود ۶ماهگی استا به موقع دادم خدا رو شکر اذیت نکرد حتی وفت نکردم حوله گرم و سرد بزارم تا روز بعد عصر احساس کردم جاش رو یکی پاهاش یکم سفت شده با دوبار حوله گرم‌گذاشتن خدارو شکر خوب شد درد هم نداشت

۴ ماهگی

۴🫤.

برا دختر من 6

برا من ۶

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۰ ماهگی