هیچکدوم ۲ماهگی وحشتناک بود اینافقط کمی لج میکنن همین دوروزه بعد اوکی
ازپسرمن ۴
هم 2هم 6خیلی اذیت شد بچم🥺
برا ما ۶ بد بووود
۲ و ۴ میخورد و میخوابید یکم ناله میکرد و تب داشت
اینبار شیر نمیخوره اصلا و کلی اخلاقای بد و گریه و ...
6ماهگی
۶خیلی بد بود
هم ۴ هم ۶ .واکسن چهارماهگی ۵ روز پاهاش درد میکرد اما ۶ ماهگی همون روز اول
۴ماهگی
تا الان که سه روزه واکسن زدم، ۴ ماهگی
برای دخترم ۶ ماهگی،یه هفته گذشته ازش خیلی اذیت شدیم
۴ماهگی بد بود ۶ماهگی استا به موقع دادم خدا رو شکر اذیت نکرد حتی وفت نکردم حوله گرم و سرد بزارم تا روز بعد عصر احساس کردم جاش رو یکی پاهاش یکم سفت شده با دوبار حوله گرمگذاشتن خدارو شکر خوب شد درد هم نداشت
۴ ماهگی
۴🫤.
برا دختر من 6
برا من ۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.