خب عزیزم الانم مهمان هم بیاد باید عقلش بکشه واسه شام و ناهار توقع انچنانی نداشته باشه با این وضع گرونی
درست کن بخور هرچی ک هست از هندی ک بهتره
منمماه پیش ی برنجگرفتم وقتی داشت گرون میشد همه جا ۲ونیم بود من ۱۶۰۰ گرفتم چون قیمت قدیم بود انچنان تعریفی نداشت ولی بدهم نبود خداروشکر الانم اخراشه دیگه داره تموم میشه برا خودمون درست کردم رفت
عزیزم موقع جوشوندن یه قاشق آبلیمو بریز رنگش سفید میکنه یه قاشق کوچیکم گلاب بریز بوش میبره
موقع پخت یکم ابلیمو بریز و سفید میشه وموقع شستن خوب بشورش
الان برنج پاکستانی خوب ۳ تومن با این قیمت ک شما گرفتین باید هم خوب نباشه
عزیزم فک کنم دانه متوسط گرفتی چون من گرفتم قبلا همینجوری بود رنگشم تیره بود ولی بعد از پخت رنگش سفید میشه
پاکستانی البز گرفتیم ما خیلی خوب بود
من طبیعت گرفتم بهتر ازاوناس
یه ده کیلو عنبر بو بگیر میخوای بپزی دو پیمانه هندی پاکستانی بپز دو پیمانه ایرانی این کارم کن عالی میشه من جلو مهمونم گذاشتم بخاطر قد کشیدنش از برنج ایرانی تنها بهتر میشه فقط البته بعضیا به معده شون شاید نسازه
باید با برنج ایرانی قاطی بپزیش من روش چند تا دونه هل و غنچه گل محمدی میذارم دیگه بوشو حس نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.