خدا پناهتون باشه😔
عزیزم چقد ناراحت شدم😞انشاالله خدا پشت و پناه هممون باشه
طبقه اول هستیم .... سقف کاذب ریخته... دیوار هم ترک برداشته... شیر ها از شدت موج چکه میکنه . برج هست اینجا طبقه های بالاتر بدتر شده
واقعا متاسفم
انشالله زودتر سروسامان بگیرین
مگه چقد نزدیک بوده بهتون انفجار؟؟؟
شیشه ها ریخته یا دیوارم؟
عزیزم یه سروم تقویتی بزن اگه هم درد داری یه شیاف دیکلوفوناک ۱۰۰بزن کم کم شروع کن تمیزکاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.