خانما میخوایین تجربه زایمان طبیعیمو بنویسم؟

۱۰ پاسخ

نع ممنون

بنویس برامون

آره بنویس😣😂

اره عزبزم

عه بلاخره زایمان کردی؟؟؟؟من هنو نزاییدم😂😂😂چن هفته زایمان کردی؟؟دردت گرفت؟؟؟

بنویس عزیزم

مسخره شو درنیاید اگه ورزش انجام دادی که بنظرت خوبه زایمان تو راحت کرده بنویس

اگه تجربه خوبی دارید اره

اره قشنگم بنویس برامون

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان ♥️𝑹𝒂𝒚𝒂𝒏♥️ مامان ♥️𝑹𝒂𝒚𝒂𝒏♥️ ۶ ماهگی