سلام نتیجه آزمایش رو کسی بلده؟

تصویر
۴ پاسخ

شرح حال لازم داره به دکترت نشون بده

نرماله گلم

خوبه عزیزم
علامت داری؟ انتی بیوتیک که نخوردی؟

نرمال مشکلی ندارین

سوال های مرتبط

مامان دلسا💖 مامان دلسا💖 ۸ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی