عزیزا کدومتون از ای یو ای جواب گرفتن

۴ پاسخ

یجور بارداری طبیعیه
من همش میگم فرقش اینه ی نفر سومی توش دخیله😂

من بچه اولم بار اول گرفت با بتای بالا و دوقلو ک متاسفانه یکیش نموند
الان ک باز ایو ای کردم سه بار انجام دادم ولی نشده

سلام عزیزم من روز دهم ای یو ای هستم چندروز دیگه باید برم آزمایش نمی‌دونم جواب داده یانه

منم دکتر گفته ای یو ای نمی‌دونم میشه یا ن😕

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌ام بارداری
🌱پرناز 🌱 🌱پرناز 🌱 قصد بارداری