۹ پاسخ

خیلی سخته بیش از انداره دهنم سرویس شده اعصاب برام نمونده 😭میخوای پیر بشی دوقلو بیار موهام یدونه مو مشکی نداره

دهن ادم سرویسه از درد کمر و پا و مچ دست شب تا صبح نمیخابم اعصابم ک دیگه هیچی .دست تنهام هستم شوهرمم یه بار اگه بره یکیشونو بشور هزار دفعه منت میزاره چ مردی بچه میشوره آخه .زبون نفهم ب تمام معنا .

پدرت درمیاد بردار من دوقلو داره مامانم و مادر خانمش شیفتی میرفتن خونشون برای جمع کردن بچه ها تا یکسالی همین بساط بود با وجود ک بردارم مثل یک پرستار کمک خانمش بود سختی هم شیر شب و حمام کردن بیدار شدن باهم گریه های شبانه باهم و.....

هوف خیلی سخته بنطرم

سختتتت ولی شیرینم هست دوقلو های من بر۳ میرن تو ۵ سال🫡

من دارم .یکی از قلوهام که تا یک سالگی پیش مادرم بود.الان هم دهانم سرویس شده.دلم لک زده یه مهمونی جایی برم از همه جا افتادم.ولی کنار سختی شیرینی خودش رو هم داره باهم بازی میکنن کارتون میبینن الان دوقلوهای من خودشون غذا میخورن می‌خوابن باید با برنامه ریزی بری جلو

هووووف اصلا صداشو در نیار داغونه

بنظر من که افتضاحه

سخت ولی شیرین

سوال های مرتبط