صبر وتحمل🥴🥴
رفتم اینفاکول خریدم چقدر گرون بود ۱۸۰۰
فقط فقططططططط اینفاکول ببین گرونه نسبت به بقیه قطرها ولی آب رو آتیش
وااای قطره ایزی کول بیبی منو نجااات داد
ماساژ هم میدم شکمشو
با پاهاش یواش دوچرخه هم میزنم
تحت هرشرایطی عاروقشم میگیرم
قطره اینفاکول چنده؟
پاهاشو ماساژ بده ۸۰ درصد آروم میکنه این روش
فقط اینفاکول واقعا عالیه
داروهای ایرانی گریب میچر کولیکز و .... هیچ فایده ای نداره فقط اینفاکول
فقط فقط قطره اینفاکول، از سیسمونی فروشی باید خرید اب رو اتیش بعد از این قطره شب ها راحت میتونید بخوابید ۱۰۰ درصد خوب میکنه ،بخاطر تحریم ها قاچاق میاد داروخونه نداره
صبر
هرچی قطره میدی تقریبا مقطعیه بلید دورش بگذره
قطره کولیکز
پدی لاکت میدم و گریپ میکسچر
شبا میبرمش تو آب گرم سعی میکنم بعد شیر اروغشو بگیرم
اگه خیلی گریه کرد میدم دست باباش فرار میکنم
هیچیییییی خوب نمیکنههه
تحمل باید کرد
صبح تاشب
شب تاصبح
نشستم ننی تاب میدم
منکه بریدم
تحمل و صبر. پدی لاکت میدم و با روغن ماساژ میدم با پارچه گرم شکمشو میبندم شب میخوابه راحت
لبنیاتا حذف کردم ۸۰ درصد خوب شد
استقامت🥴😤😤
تحمل تحمل تحمللل😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.