خانما برا رفلاکس بچه چکار میکنین؟

۵ پاسخ

عزیزم الکی به بچه دارو نده
دکتر بمن گفت دارو خودش باعث بروز عفونت میشه
رفلاکس و کولیک و اینا نهایت تا ۳ ۴ ماهگیه

سلام عزیزم چن روزس نوزادت؟مطمنی رفلاکسه یعنی روزی پنج شش بار بالا میاره

البته پدی لاکت هم میدم

آروغ شو میگیرم هر دو شیر میدم زودتر ن مگه اینکه خیلی نق بزنه . ی بالشت کوچیکم گذاشتم بعد شیر پنج دقیقه ده دقیقه بغل میکنم سرشو میدم بالا البته میگن بیست دقیقه من حوصلم نمکشع

شربت کیدزول میدم

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان bahar🩷 مامان bahar🩷 ۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی