خانوما برا رفلاکس بچه هاتون چیکار میکنین

۴ پاسخ

قرص نکسیوم بهش میدم

دکترب من چیزی نداد گفت صبر کنیم

فاموتیدن با امپرازول و شیرخشک ای آر

من‌دارو میدم فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان bahar🩷 مامان bahar🩷 ۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان Delvin
♾️ مامان Delvin ♾️ ۴ ماهگی