۹ پاسخ

مام رولی میرابل و از داروخونه بخر خیلیی خوبه باید دور نافش بزنی دو سه دور ماساژ بدی کمک میکنه باد معده اش تخلیه شه و دلدردش آروم میکنه من تا میزدم به ۱۰ دقه نمیرسید بچم آروم میشد ضرری ام نداره پایه گیاهی داره

میلکازیم خیلی تاثیر داشت

بعد از هر وعده شیر دادن اروغشم بگیر حتما

بهش گرمیچر بده یه کو چولو نبات بنداز تو اب جوش بزار ملام بشه بده بهش بخوره با قطره چکان سریع خوب میشه گرمیچرم یه کوچولو بده بهش

قنداق خیلی تاثیر داره

من دکتر قطره بایولاکت داد با کولیکز شبا هم قنداق میکنم فقط شیر به شیر بلند میشه وگرنه قبلش 8 ساعت بکوب جیغ میزد

بهش دارو داده مدامم ماساژ میدم

هیچی خاهر فقط صبر

ماساژ شکم میدی؟

سوال های مرتبط