۲ پاسخ

امان از رفلاکس
بچه من شب تا صبح بخاطر رفلاکس جیغ میزنه و بیقراره و نمیخوابه

خوابیده شیر نده . زیر کمرش و بگیر نیمه نشسته شیر بخوره
سریع هم نذار بخوابه آروغ بگیر

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی