تو رشت هم که صدای جنگنده میاد😭😭

۵ پاسخ

عزیزم ما هر روز می‌شنویم همراه با انفجار
اروم باشین انشالا هر چه زودتر تموم میشه

آره منم شنیدم خیلی بدبودفقط صدابودتوآسمون شمادیدین؟؟

رفت ساریو زدش ..مافومنم شنیدیم

وای نمی رفت فقط دور میزد😭

وای برای اولین بار بود شنیدیم چقد ترسناک بود

سوال های مرتبط