۶ پاسخ

منم همینجوری شدم جوری ک همه میگفتن بخیه هات عفونت کرده و این حرفا. رفتم دکتر معایته کرد گفت بخاطر شیره تب شیر

منم اینجوری بودم ازمایش دادم تو خونم عفونت بود
متخصص عفونی بهم داروهای قوی داد

منم سزارین شدم تب ولرز بدن درد شدم

بخاطر خون زیادی که از دست دادی

نه بدن عفونت کرده

قدیمیا میگفتن تب شیر
ولی اکثرا بعد زایمان به خصوص سزارین آدم انگار مریض میشه تب و لرز و عفونت داره آدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیستم بارداری
منتظرهدیه‌خدا منتظرهدیه‌خدا قصد بارداری