۷ پاسخ

منم همینم😩🤣

عزیزم جاییکه درد نمیکنه رو بگو. 😂تو که همجات درد میکنه 😂😂انشالله که باردارباشی این همه درد که مبکشی حداقل ارزششو داشته باشه🤭

یه بی بی چک برن عزیزم خیر انشالله شاید بارداری هر داروی نخور

اره عزیزم خاله من همینطوری بود هی تب و لرز نمیدونست بارداره ، شماهم ی بیبی چک بزن دارو فقط استامینوفن ساده بخور

چند روزاز تخمک گذاریت میگذره ؟

من همه این علائم شمارودارم ب اضافه اسهال واستفراغ دارم جون میدم ولی تازه تایم تخمک گذاریمه

بله من هفته های اول لرز و بدن درد داشتم شب ها

سوال های مرتبط