۲ پاسخ

منم ۱۱روز مونده به موعدم همین علائم رو دارم سمت چپ ،دردش میزنه به کشاله رونم تا حالا این تایم اینجری نبودم

این همه هم علائم بارداری هم پریودی بهتره بذاری از وقتتون بگذره بعد بی بی بزنید

سوال های مرتبط