دوستان چند مزه سرلاک داریم و کدومشون بهتره؟؟؟

۴ پاسخ

من به پسرم حریره بادام میدم خوبه
فرنی
گندم و موز
گندم و خرما
گندم و سیب
گندم داره فک کنم

گندم ‌خرما دارم راضیم

گندم و‌موز خوشمزه تره تنوع مزه هم خیلیه از ترب و‌ذره ببن انواع طعماشو‌ببین

حریره و فرنی شنیدم برای الان خوبه

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی