۷ پاسخ

عزیزمااا وای نکنه منم باردار باشم 🫠

با وجود اینکه سزارین شدی پر ریسک نیست بارداریت؟
اگه با دکترت مشورت کردی میشه بگی نظر اون چی بود؟

بارداری ؟

من امروز بردم.برای واکسن چهارماهگی قدش ۶۱بود وزنش ۷۶۰۰

منم بچه هام شیر به شیر شدن
دختر و پسر فرق دارن واسه من پسرم ۷۲۰۰ وزنش قدشم ۶۷

دختر منم بخاطر رفلاکس زیاد بالا نرفته

خدا کمکت کنه

سوال های مرتبط