غذا جی ذخیره کردین برای بچه ها

تصویر
۹ پاسخ

حالا ده روزم ذخیره کردیم تهش چی

چ ذخیره ای
هیچی

من فکر میکنم مثل قدیم همه مون باید مرغ و گوسفند بیاریم تو خونه تنور خونگی درست کنیم
بعدم مگه چقدر میشه به بچه کنسرو و ات و اشغال داد

هیچی ذخیره نکردم ... بالاخره تهش چی ؟

هیچی

تازه باردارم هستم آخر ماه میزایم خخخخخ شاید هیچکی مثل من نباشه واقعا گریم گرفت

من هیچ
اگه برقو بزنه ک دیگه همه باید بریم تو چادر مث غزه و اب و غذام با کانتینر بیارن 🤦🏻‍♀️🙄

شیر خشک میدم دوتا بیشتر نداره هرچی سر ملت بیا سرما هم میا

هیچی😓

سوال های مرتبط