حالا ده روزم ذخیره کردیم تهش چی
چ ذخیره ای
هیچی
من فکر میکنم مثل قدیم همه مون باید مرغ و گوسفند بیاریم تو خونه تنور خونگی درست کنیم
بعدم مگه چقدر میشه به بچه کنسرو و ات و اشغال داد
هیچی ذخیره نکردم ... بالاخره تهش چی ؟
هیچی
تازه باردارم هستم آخر ماه میزایم خخخخخ شاید هیچکی مثل من نباشه واقعا گریم گرفت
من هیچ
اگه برقو بزنه ک دیگه همه باید بریم تو چادر مث غزه و اب و غذام با کانتینر بیارن 🤦🏻♀️🙄
شیر خشک میدم دوتا بیشتر نداره هرچی سر ملت بیا سرما هم میا
هیچی😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.