۵ پاسخ

سلام ایدی روبیکا بدید عضو گروه خانمای اقدامی بشید

سلام دوستان عزیز تو یک ساعت 3بار جیش کردن خوبه یا تکرار ادرار گرفتم

آره من حالت تهوع میگیرم بعدش تازگیا بهترم

نههه عزیزم

من چندباری همون لحظه حالت تهوع گرفته بودم بعدش ن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری