خانوما این شربت برای تب ؟

تصویر
۲ پاسخ

آره همون شربت استامینوفن هس دیگه

استامینوفن هست ولی طعمش خیلی بده بچه نمیخوره اصلا بجای اینا شربت پاراکید بده بهش با طعم پرتقاله و بچه خوب میخوره

سوال های مرتبط