۳ پاسخ

منم شیر خودمو میدم دومین پریودیم این ماه ۱۰ روز تاخیر داشت بجای یکم ۱۱ام شدم.طبیعیه

کاش منم حامله نبودم کاااااش

اگر شیر خودتو میدی آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی