برا منم تا یک هفته بی بی چکم پر رنگ نمیشد تازه بعدشم دیگه نزدم خیلی بعدش فقط زدم سر پسرم چون میخاستم بی بی چک رو نگه دارم
عزیزم منم ازادسازی زدم علائمت چیه؟
عزیزم آزمایش بده مطمئن بشی
منم ۲۲ موعدمه ولی امروز بی بی چک زدم منفی بود
خیلی امید داشتم چون مدام گشنه میشدم، سینه هام پر از جوش ریزه،هر از گاهی حالت تهوع ریزی دارم،زیر دلم هر از گاهی درد داره،حالت پریودی میگیره و ول میکنه
ولی بی بی چکم منفی کامل شد 😔😔
عزیزم من چیزی نمیبینم. ولی درستش اینه اجازه بدی ۲ هفته از اقدام بگذره. دیگه هاله و این داستانارو نداره. همون لحظه اول زیر یک دقیقه دو خط میشه اگر مثبت باشه.
منم از روز 11 اینجور میشد و. میگفتن تبخیره ولی مثبت بود
چون اون خط تبخیره و باردار نیستی
خط تبخیرع
باردارنیستین
زوده بزار عقب بندازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.