پس چرا کیت من پررنگ تر نمیشه اخه 🥺

تصویر
۱۰ پاسخ

ایشالا ک بگیره👶🏼

کیت تخمک گزاری از داروخونه تهیه کن از روزی که گهواره زده شروع کن ازساعت ۱۱تا هشت شب یه ساعت مشخص برای همه کیتات تعیین کن مثلا ۱۱یا ...هر روز یه کیت بردار با ادرارت روبریز تو یه لیوان یک بار مصرفی چیزی کیت رو ب مدت سی ثانیه نگه دار توش تا اون قسمت فلشی ک داره ببر تو ادرار هر روزی که دیدی دوتاخط پررنگ شبیه هم افتاد یا حالت بیشتر خط دوم پررنگ تر از خط اول شد اقدام کن اقدامتم یک روز قبل تخمک گزاری خود تخمک گزاری و روز بعد تخمک گزاری خطا باید زیر پنج دقیقه مثل بی بی بیوفته اگر خط دوم خیلی کمرنگ یا اصلا نیوفتاد تخمک گزاری کنسله

فقط من زیر شکم درد پریودی دارم نفخ میکنم بعد حس حالت تهوع میاد چیزی خوردنی

اولیش باز بهتره اما باقی منفیه

روز ۱۴سیکلت کیتت کو؟

روز ۱۳ سیکل ک کامل مثبت بود دیگه

۱۳ سیکل تو‌اوج lh نشون داده و تخمک از ۱۲ تا ۳۶ ساعت بعدش آزاد میشه، نمره آزاد شدن درد تخمک گذاری هم معمولا حس میشه، به محض دو خط شدن باید سه بار اقدام داشته باشی، هر شب یا یک شب در میان ،
بعد اوج هورمون که دو خط میشه و باید اقدام رو شروع کرد ، روزهای بعدش خط تست کمرنگ تر میشه، ....

۱۳ سیکلت تخمک ازاد شده

شما روز ۱۳ سیکلت کیت دوخط پر رنگ بوده بعدش دوباره شروع به کمرنگ شدن میکنه

خوب دیگه تخمکت آزاد شده تموم شده دیگه
رفتی واسه ماه بعد
اون اولی ک دو خط کاملا پررنگ باید اقدام میکردی

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
مامان مامي من مامان مامي من هفته نهم بارداری