۹ پاسخ

اگه کره یا روغن میریزی یا نریز یا کم بریز .کدوحلوایی هم اسهال میکنه زیادش اینارو زیادنده .داخل غذاش هویج و سیب زمینی بریز

هردفعه به تیکه هویج کوچک بندازش غذاش شکم سفت کن هست
ولی زیاد نباشه که یبوست بگیره در هفته سعی کنید دو الی سه بار تو غذا بریزید

وزنش چقدر

بعد اینکه درکل گوارششون هر لحظه درحال تغییره🙁

سلام اگ خوب میخوره فکر کنم دیگ مشکلی نباشه تا ۳بار دفع

یکم در روز موز بده سفت میشه. البته هر روز ندیا یبوست میشه

بچه منم دقیقا دو روز این جوری شده

وای بچع منم همینه🥲

پسرمنم همینه😥

سوال های مرتبط