برای شکل اسپرم اسپرژین خوبه یا فرتیل اید

۵ پاسخ

موروفولوژی چند بوده

دوتاش باهم میشه خورد
ولی فرتیل عالیه
دکتر میگه فرتیل اید روزی سه تا اسپریژن روزی دوتا

از من هم فرتیل خورد هم اسپیریژن فایده نداشت ازبس سیگار میکشه پدرسگ

من برای حرکت شوهرم اسپریژن میخوره فعلا درحال مصرف ببینم نتیجه میده یا نه

اسپریژن برای سرعته و حرکت اسپرمه ولی فرتیل اید برای همه موارد اسپرم تجویز میشه..واسه شکل،حرکت،تعداد
اگه برای شکل میخواد بخوره فرتیل اید بهتره

سوال های مرتبط