شام چی دارین برا خودتون و کوچولوتون؟
غذای کمکی

۹ پاسخ

من امشب شام نزاشته بودم نون و ماست دادم بهش

خودمون خورشت سبزی
پسرم پلو هویج

برا خودمون جگر سفیدو گوشت و جگر سیاه
برا پسرمم از اب گوشتو جگر سفید نون خورد میکنم توش میدم بخوره

خدمون عدس پلو پسرم پوره هویج

خودمون فلن هیچی پسرم سوپ

احتمالا شیربرنج

دیزی بار گذاشتم از صبح
کوچولو هم فرنی

خودمون فلا هیچی پسرم سوپ🤣

برای خودمون ساندویچ کتلت با قارچ و پنیر درست میکنم
برای پسرم اوتمیل کدو حلوایی درست کردم یکم خورد بازم هست برای شام هم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی