ن خیلی راحته فقد اولش ک میزنه گریه میکنه بعد ساکتش میکنی دیگه خوب میشه پسر من اینجوری بود
بچه من۴ماهگی و۶ماهگی بچم آب شدبه خاطراین دوتاواکسن کوفتی بخصوص۶ماهگی
سبکه خداروشکر
خداشک سبکه😊
منظورت سخت چی باشه!!
مثلا برای من روز اول کلا شبش نخابیدم
تبش کنترل باید بکنی
نه سبکه
پسر من کلا سر همه واکسن هاش اذیت شد.
دختر من دوماهگیو چهارماهگی هلاک شد😢
ولی شش ماهگی خیلیییییی سبک بود،نه موقع زدن واکسن چیزی فهمید نه بعدش،فقط یه ذره تب کرد که فورا پارتکید پایین میاورد تبشو
گوش شیطون کر پسر من زیاد اذیت نشد بدونه هم بود
ولی بعدش تب کرد تا روز دوم و من تا ۳ روز مرتب هر ۴ ساعت بهش پاراکید دادم و پاشویه اش کردم و نمیزاشتم تبش خیلی بالا بمونه با تب سنج دیجیتالی مرتب تب میگرفتم و تا یکممیرفت بالا پاشویه میکردم
نگران نباش چیزی نمیشه
ن خیلی سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.