۴ پاسخ

برا من سنگین بود بچم بیمارستانی شد😔

برای بچه من یکی زد
خود پاش درد میکرد فقط نباید به پاش دست میزدی
تب نداشت

برا پسر من هم خیلی سبک بود
دوتا پای چپ زد یدونه راست با یه خوراکی

دختر دوستم زده بود رفتیم خونشون میگف خیلی سبکه اصلا گریه ام نکرد
فقط نق نق میکرد یکم تبم نداشت

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۳ ماهگی