۳ پاسخ

چون یدونه تزریقی هست سبک تراز ۲و۴ماهگی بود

اینقددددر سبک بود که ما شک کردیم نکنه آب مقطر تزریق کردن🙄🙄

دختر من فقط موقع تزریقش کمی گریه کرد بعدش حالش خوب بود خدا رو شکر
ولی شبش یکم تب کرد تا صبح حواسم بهش بود در کل خدا روشکر خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی