سلام بچه ها واکسن شیش ماهگی چندتاس؟؟

۴ پاسخ

چقدر باید زجر بکشن

اره من یکی اون هفته زدن سرخک سشنبه باید ببرم 5 گانه که از دوماهگی دیر زدن اینم باید 18 بزنن

برای پسرم یکی خوراکی بود دوتا تزریقی

سلام سه تا تزریقی

سوال های مرتبط

مامان حامی🫜 مامان حامی🫜 ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 ۱۰ ماهگی
مامان Nikan🤎🧸 مامان Nikan🤎🧸 ۱ سالگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی