واکسن شیش ماهگی چندتاس؟!
خیلی اذیت داره؟!🥲

۵ پاسخ

دوتا یکی پای چپ یکی راست
خدا لعنتشون کنه بچم الان ده‌روزه اسهاله از بعد واکسن
واکسن چهارماهگی هم همینطوری بود هم اسهال شذ هم استفراغ میکرد🤦🏻‍♀️

امروز زدیم یدونه بود

دوتاس
ولی بعضی شرکتا دوتارو ترکیب کردن یکی ساختن

برا ما یدونه بود وحشتناک گرف تا یک ماه بچه خودشو پیدا نکرد

واییی 😩 تمومی ندارن این واکسنا

سوال های مرتبط

مامان حامی🫜 مامان حامی🫜 ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی