۶ پاسخ

۲تا بود...پا زدن...پسر من تا الان تو هیچکدوم از واکسنا تب نکرده...ولی زر زر داشت

دوتا تزریقی پا دوتا خوراکی

وای دخترمن که خیلی عذاب کشید خیلی بد بود 2تا تو دهنش ریختن 2تا هم پاش زدن بچم خیلی اذیت شد تو اون یکی واکسناش اذیت نکرد ولی این خیلی سخت بود

من اصلا دخترم اذيت نشد انگار كه نزدي
مال من ٣ تا تزريق بود
بعضي شهرا يه واكسنايي دارن كه تركيبيه و دوتا تزريق ميشه

۶ماهگی از ۲ماهگی و۴ماهگی بیشتر اذیت میشه بچه هم تب میکنن هم لرز خیلی سخت بود کلا برا دختر من

میگن دوتا تزریقیه
دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان هلن مامان هلن ۱ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی