واکسن شش ماهگی چندتاس؟

سخته؟

۷ پاسخ

دوتا خوراکی دوتا تزریقی
هرجوری که دوماهگی بود الانم همینه علائمش
بچه من فقط چهارماهگیش سخت بود

تقریبا خوبه دوتاس

دوتا خوراکی دوتا تززریقی راحت تره

منم فردا میبرم دخترم رو ان‌شاءالله که اینجا هم دوتا باشه واکسن های تزریقیش

بعضی استان‌ها ۳ تا تزریق بعضی ۲ تا تزریقی داره

دوتا خوراکی دوتا تزریقی

دوتا
نه راحت تر از قبلیاست تقریبا

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان هلن مامان هلن ۱ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱۷ ماهگی