۸ پاسخ

دوتا خوراکی یک تزریق.برای پسرم سبک بود

دوتا تزریقی دوتا خوراکی سبکه تب اینا نکرد ولی یکم بی‌قراری داشت

بی دردسرترین واکسن پسرم شش ماهگی بود خداروشکر خیلی خوب و سبک نه درد داشت نه تب، والا دستمال سرد و گرمم نزاشتم

شش ماهگی بچه خیلی تب میکنه،من بچم سر چهارماهگی خیلی اذیت نشد،ولی برای شش ماهگی تا بیمارستانم رفت

اصلا شبیه چهارماهگی نیست من الان دارم پاشویه میکنم بچمو

همون چهارماهگی هست ببین چهارماهگی چجوربود حالش شش ماهگی هم همونه

خیلی سخته عزیزم ایشالله برا بچه شما سبک باشه
دو تا تزریقی یکیشون خیلی سخته و دردناک

تکرار چهارماهگیه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان هلن مامان هلن ۱ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی