خانوما آزمایش دی ان ای برای چیه

۶ پاسخ

خیلی از بیماری های ارثی رو با این مشخص میکنن ، برا نسبت فامیلی هم استفاده میشع

برای اینکه بفهمی بچه تو شکم مال کیه😀

برای مشخص شدن نسبت فامیلی هست

ازمایش ژنتیک هس

برای اینکه ببینن بچه برای کدوم پدر مادره

برای تطابق ژنتیکی
مثلا از بچتون و پدر بچه گرفته میشه که ببین پدر بچه ایشون هست یا نه

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان آریا💙🩵💙 مامان آریا💙🩵💙 ۱ سالگی