۱۷ پاسخ

چرا اینقدر میترسی 🤔؛ خب لپه پخته مگه چی شده؛ وقتی خورش پخت ده دقیقه ی آخر لپه ها رو اضافه کن دو قل بخورن

گلم لپه را با رب تفت بده گوشتم جدا بپز بعد قاطی کن

گوشت رو تنها بپزید بعد بزارید باهم قل بخوره

نیم ساعت آخر ک لیمو عمانی میریزی اون موقع لپه بریز

عزیزم اگه لپه باگوشت خوب تفت بخوره له نمیشن

همون اول نمک رو بریزی وا نمیشه دیگه

خب گوشت رو تنها بپز آخرسر لپه رو بهش اضافه کنید اینهمه استرس نداره که

بگو لپه هاتون خوب بود زود پخته اینجوری پخت میکنم ۲۰ دقیقه آخر اضافه میکنم به خورشت همیشه .نگرانی نداره

عزیزم صبح براش توضیح بدید و بگید لپه رو دیرتر بریزه داخل خورشت

لپه رو افت بده دیگه وا نمیشه

‌منم همیشه جدا لپه رو میپزم گوشت وجدا ...چون بعضی لپه ها دیر پزن بعضی زود میپزن وله میشن ترجیح میدم جدا بپزم خیالم راحتتر

گوشتو ادویه ها رب بذارید بپزه وقتی پخت لپه اضافه کن نیم ساعت جا بیوفتن باهم

خب سخت نیس که لپه پخته دیگه
خورشت درست کنید هرموقع گوشت خورشت پخت لپه رو‌اضاف کنید و زیرش رو کم کنید که طعما قاطی شن و خورشت جا بیفته
مثلا نیم ساعت اخر

نیم ساعت اخر سر لپه رو بریز دیگه عزیزم
چرا الکی استرس میدی بخودت

ما خورشت قیمه اینجوری درست می‌کنیم گوشت با پیاز و سیر و ادویه و رب تفت میدیم وقتی سرخ شد آب میریزیم تا گوشت بپزه آخر سر ک گوشت داره جا می افته لپه ها رو اضافه می‌کنیم

صبح بگو لپه هاتون خوبه با گوشت بزار میپزه
اونارم بزار فریزر برای کوفته تبریزی!
اگه صبح نیستی گوشی ام نداره یادداشت بزار

اونا‌ رو فریز کن
دوباره لپه خیس کن و دیگه نپز بزار یخچال

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی