۸ پاسخ

منم همین مشکل رو دارم
البته اگه بیرون کاری داشته باشم بیدار میشم ولی برای کارای خونه و کارهای غیر ضروری اصلا نمیتونم

خواهر من همین بود رفت روان پزشک بهش دارو داد الان کامل نرمال شده

منم همینطورم پیش ۱ و ۲ بخاطر خوابم تایم ظهر گزاشتمش موندم توکلاس اولش 😂

منم همینم ولی صبح پامیشم بچمو حاضر میکنم باباش میبرش پیش دبستانی بعد میخوابم تازه یه کوچولوی یه سالو نیمم دارم اونم میخوابه باهام امسال پیش یک ثبت نام کردم رفت

صبحا قهوه بخوری چی ؟

بدنت یه مدت خیلی طولانی این مدلی بوده زمان میبره تا عادت کنی

خب اولاش سخته یه مدت بیداربشی عادت میکنی

راحتی پس

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی