اینم من🥺
شبیه ژاپنی ها هستی😄😄
چقذر تپلی بودی الانم تپلی یا لاغر شدی
چه کره ای بودی
اخی چه بامزه
چه گرد وبا مزه بودی 😍😍
عکس الانت هم بزار
بقول دخترم چقدر تیوفولی بودی 😂😍😍
بهار چه ناز بودی.البته الانم نازی.اون موقع فقط شبیه فندق بودی
بهار از ژاپن 😁
چ خوردنی بود رویساشبیه خودته؟
چه بامزه بودی یادش بخیر
آخی چه گرد و بامزه بودی 😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.