۱۲ پاسخ

اینم من🥺

تصویر

شبیه ژاپنی ها هستی😄😄

چقذر تپلی بودی الانم تپلی یا لاغر شدی

چه کره ای بودی

اخی چه بامزه

چه گرد وبا مزه بودی 😍😍
عکس الانت هم بزار

بقول دخترم چقدر تیوفولی بودی 😂😍😍

بهار چه ناز بودی.البته الانم نازی.اون موقع فقط شبیه فندق بودی

بهار از ژاپن 😁

چ خوردنی بود رویساشبیه خودته؟

چه بامزه بودی یادش بخیر

آخی چه گرد و بامزه بودی 😊

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی