۹ پاسخ

خدایا من آرزو به دل نزار
منم صاحب خونه کن با معجزه خودت

چقدر زیباست این حیاط ،عشق کنید

به به صفا باشه🤩

به به چقدر زیبا😍♥️♥️♥️♥️

چه حیاط قشنگ و با صفایی من اگه اینجا زندگی میکردم هیچوقت دلم نمیگرفت

بهارجون چطور تواین فضا میگی رویسا اذیت میکنه پسر من اینجور جایی باشه اصلا سمت من نمیاد واسه خودش میدوعه و بازی میکنه من‌مشکلم اینه آپارتمانیم و بچه انگار تو زندانه

خوش باشید الهی همیشه چه حیاط با صفایی

عزیزم چه حیاط با صفایی 😍🥹
کجا هست خونه مادرتون ؟

اینم کوچه 🥰🥰

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی