کاش همون اول کاری بری تهران مرکز مام
خیلیییی عالین
از اخلاق پورعلی اصلا خوشم نمیاد
تاحالا ای وی اف داشتی؟ یا اولین بارته
سحر جان خیلی دکتر خوبیه.من بعداز یازده سال کلی دکتر رفتم پیش الهام با اولین ivf دوقلو گرفت پلی بعد دوماه خارج رحم شد یکیش یکیشم خودش رفت نمیدونم دلیلش چی بود یا یبوست شدید بود یا کلارو سمت چپ میخوابیدم خلاصه باعث شد لوله چپم از دست رفت.
بعدچند ماه دوباره انتقال دادم نگرفت.الان خرداد باز میخواد برام ivfکنه خدا بخواد بلکه بگیره اینبار.
من عزیزم مریضشم.ماه دیگه باز ای وی اف دارم
من 3بار پیشش ای وی اف کردم خیلی عالیه حرف نداره
مشکلتون چیه
عکس این دکتر رو داری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.