۱۰ پاسخ

من تنبلی دارم هر ماه ک ورزش میکنم دقیقا سر تایم پریود میشم ...ورزش رو امتحان کن

الان دقیقا تو‌همین وضعیتم و همش حس میکنم باردارم 😥

اره من دوماهه دو سه روز عقب میفتع

اگه همیشگیه عادیه بعضیا دورشون طولانی تره خودمم دورم سی و چهار روزست

تنبلی تخمدان داری حتما عزیزم منم اینجوری بودم ولی دکتر میرم گفته تنبلی تخمدان داری

من برعکس شمام ۱۵روز یکبار میشم خسته شدم از پریود قبلا دقیق ۲۲روزی یکبار میشدم

من خیلی کم پریود میشم شاید سالی دو سه بار کلا بدنم اینجوریه

تخم شوید دم کن بخور

الان اگه مطمعنی که باردار نیستی میتونی زعفرون
بخوری. ویتامین سی هم خوبه
درکل بین پریودات عرق رازیانه و تخم گشنیز بخور
ورزش های شکمی انجام بده گرمیجاتم بخوری بهتر میشی( اگه حساسیت نداری زنجبیل و دارچین و زردچوبه و زیره سبز و زیره سیاه و فلفل سیاه وبایه قاشق عسل مخلوط کن به صورت گوله گوله در بیار بزار تو یخچال روزی یکی دوتا مث قرص بخور

تنبلی تخمدان داری ،برو دکتر

سوال های مرتبط