سلام می شه ازاین عدس به نازنین بدم

تصویر
۲ پاسخ

این عدس نیست دال است و زیاد نده باعث اسهال میشه

آره
دال عدس
عالیه
و از ۶ ماهگی مجاز

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان سید امیرعلی مامان سید امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه عشق مادر مامان فاطمه عشق مادر ۱۱ ماهگی